Friday, March 13, 2009

9W2FRD TERLIBAT DENGAN KEMALANGAN KECIL

9w2adh yang membuat QST to KRS center melaporkan kemalangan.

nuunn disanaaa..... kau meratap piluuuu!!!! waaaaa... !

kereta yang terlanggar kereta ku.


cube tengok kat idung 9w2twh tu.. hehhehe



Ya ALLAH.. aku tabah dengan ujian mu..




PADA 11HB3.2009
Masa tu 9w2frd dengan 9w2twh dalam perjalan ke Pusat KO. di triang 1.. dalam pukul 7.20am. ketika berhenti di tepi jalan untuk menunggu 9w2mzr dan 9w2adh untuk berkonvoi.. 9w2twh keluar dari kereta untuk mengisap sebatang rokok. time tu 9w2frd ada dalam kereta. tengah syok berQSO....dengan tetiba.. DUMMMM!!!!!!!! ada sebuah kenderaan telanggar dari belakang kereta kesayangan 9w2frd.. perh.. sedih nye rasa.. pecah juga bibir 9w2frd. sikit jela.. bedarah la juga.. bile 9w2frd keluar tengok kereta.. hmmm abih remuk..remuk kereta remuk nya hati....! apakan daya benda dah berlaku

lalu keluar la seorang pakcik.. kereta pakcik tu pun remuk gak. nasib baik la 9w2frd dan pakcik tu takda apa apa jadi kami sama sama berbincang. dan terus menghubungi pihak Polis. selepas pak Polis datang. kami pergi ke Balai Raya.. eh Balai Polis untuk buat report. Terima kasih kepada pihak Polis yang Cekap menyelesai kan report dan sebagainya.. semuanya dah selesai.. kini kereta masing masing dah masuk bengkel.. bersabar sahaja lah atas ujian Ilahhi. so rakan rakan Doa kan lah Semoga kereta 9w2FRD dan kereta Pakcik yang Terlanggar 9w2frd punye kereta tu cepat dibaiki dan siap cepat....
sekian
73 de 9w2frd
p/s
hati ku rindu kat kereta tercinta ku -_-...
isk isk

0 comments: