Tuesday, June 23, 2009

Pemandangan di Paya Pagar dah lain...



assalammualaikum semua fuhh.

Lepas 16KM mengayuh di persekitaran Kerayong Bera ni.. saya dengan tetiba rasa nak mengayuh ke KG. Paya Pagar.. sebelah Kg.Kerayong jek.
Saya pun mengayuh la kat satu Taman Perumahan baru kat Paya Pagar..

Gambo yang saya snap tu. kat erea ni dulu pokok sawit campur pokok getoh jek sebenonya.. semok gitu jek. mase saya nakal nakal dulu selalu juga bawok moto dalam semok erea ni.. hmm, tapi tu lah rakan rakan zaman dah berubah.. rumah rumah kat sini cantik pulak tu...

73s
de 9w2frd

2 comments:

Fadh said...

mmg doh banyok yang beruboh kg kite nie...makin hari makin maju dan makin hari makin hilang identiti kg kerayong sbb dah diganti dengan bandor bere.

Koi (9M2mzr)..a.k.a Mazru said...

ha ah betul amat te weh..kite nak x nak kena ikut perkembangan zaman..x mcm dulu lagi...sedih tui