Monday, June 22, 2009

Topeng mainan teringat masa kecik kecik.


mencuba topeng hehehe


salam semua rakan rakan. saya betul betul teringat masa kecik kecik dulu,

apabila anak sedara saya membeli topeng muka robot bebaru ni.. cuba anda ingat kan balik waktu kecik kecik dulu kalau kita nak beli topeng muka pahlawan ke apa tu kan. semuanya jenis plastik lembik yang tak berapa bagus kualitinye betul tak?

bukan la saya promo topeng ni. cume tengok perubahan zaman sekarang ni la. kalau zaman kita dulu. semua topeng topeng mainan tu bila pakai bawak main perang ke apa semuanye cepat koyak kan, tapi topeng mainan kanak kanak zaman sekarang ni. semuanya dibuat dengan material yang lebih keras dan cantik. so saya pun saje la cube pakai. hehehehehe

saje la wat topik ni. cuz teringat zaman kanak kanak dulu. bila dipikir panjang semuanya dah tak berlaku lagi kan? teman atau kawan kawan yang riang main basikal or main tuju selipar sama sama. semuanya dengan haluan masing masing.tempat permainan ketika kita kecil dulu kini dah semak samun atau telah dinaiki bangunan.

setiap yang datang pasti akan berlalu. hmmm alangkah best masa zaman kanak kanak dulu...

73s
de 9w2frd

1 comments:

Fadh said...

salam,

sesekali teringat zaman kanak2 dulu mmg manis.