Monday, July 13, 2009

ECO HERITAGE RIDE 2009 DISERTAI OLEH ORANG KERAYONG HEHEHEH

Yahoo dah sampai kat erea Sg. Lembing. tinggi wo jambatan gantung ni
Didi bergambar di kawasan sg lembing, rider belakang tu sempat mandi beb
FUHHH akhir berjaya sampai ke puncak bukit
Bergambar bersama Ahkit. Pomen baik punye
Penat ke tak penat ke tak tak ke penat? hehehe


ECO HERITAGE RIDE 2009, Begitulah moto nya, yg dianjurkan oleh arineenadventures.Disertai seramai 220 CYCLIST
Alhamdulillah syukur nikmat kerana Diizin kan ALLAH TA'ALA saya dan sepupu saya berjaya menamat kan kayuhan sejauh lebih kurang 36KM FULL OFFROAD!!!

BUKIT YG TAK HABIS HABIS
Perhh berkayuh dari Gambang Resort City langsung terus maju ke Sg. Lembing, mengikuti jalan hutan penuh, dengan kesan baru lepas hujan, jalan yg berlumpur, melintasi jeram dan sungai, bukit yg dah macam naik gunung. Tapi syukur dengan menguatkan mental dan fizikal berjaya ku daki dan rempuh semua tu, dah la Firstime! bersyukur juga dapat sampai ke penamat diantara yg kira awal juga la.. Alhamdulillah!!!

TAKKAN NAIK BROOM WEAGON
Saya dan sepupu saya (DIDI) dah janji dengan diri sendiri, taknak naik 4X4 kalau takdaya. dengan doa kawan kawan ibu bapa, Newbie Firstimer Newcomer seperti kami dan kami berjaya mengaharungi semuanya,

Kepada rakan rakan gambo tak berapa banyak. maaf la nak ngayuh lagi nak snap pakai hs lagi takdan. ada la sekeping dua, yg banyak ada pada kamera 9w2aza, yg jadi photographer utk rakan Ham, boleh la di upload kemudian nanti ya..

TERIMA KASIH SEMUA!!!
Kepada POLIS DIRAJA MALAYSIA Arineenadvantures,Bukit Gambang Resort City(BEST TIDO KAT SINI WOOO!) Rakan rakan ham yg membantu dari segi teknikal! Ham BERA/KERAYONG dan TEMERLOH, RIDER2/CyCLIst yg SAMA SAMA BEKERJA SAMA! THANKSSS TO ALL!

73s
de 9w2frd

6 comments:

Maza said...

Memang beh gile. Kawan gambik gambo sambil naik motor-cross. Pehh... beh gile... takut gek, tapi beh!

mazru(9m2mzr) said...

a ah..best woo,kaala ade g sok bole join

9W2OCC SHAM said...

join mazru...jgn tak join...dah rasa offroad jadi gian lak...tak caya tanya FRD...mula-mula memang nyumpah...tapi...bila dapat habiskan trek...KEPUASAN...

Firdaus Kerayong said...

yaa benar.. syukur nikmat kepada ALLAH TA'ALA mmg best woo!

aRiNeeN Adventure said...

ajak kengkwn beli beskal hjung thn ada lg 1 ride....

Firdaus Kerayong said...

thanks everyone!