Wednesday, July 8, 2009

KAYUH TO JAMBATAN LAMA TEMERLOH

SWAL DIDI bersama 9W2KBM Khairul
9W2FRD & 9W2KBM
Tudiaaa

Salam semua.. berbalik ke topic topic normal he he he.. Ahad bebaru ni Saya 9w2frd bersama Bang Khairul 9w2kbm dan Sepupu saya (SWAL DIDI) pegi mengayuh di kawasan Temerloh, memasuki beberapa jalan Offroad, dan Bandar. Kayuhan bermula pada jam 7:30am. Seronok betul pegi mengayuh kat Kg. Pangsenam mengikuti jalan offroad dan keluar di Kawasan Sekolah Menengah seri Tualang kalau tak silap. Sejukk je masa crossing dalam utan tu hehehe.


Kayuh punya kayuh kami pun pegi ngayuh ke Jambatan lama Temerloh, dapatlah bergambar di atas jambatan lama tu.. indah pemandangan di atas itu berangin je.. Jambatan lama Temerloh tu merentasi Sungai Pahang,


In the mean time(on that morning)pada jam 5.00am Saya dan Didi dah bangun tido.. Tetiba dapat satu QST dari DIDI, Pak Sedara saya, (9w2rej) Pak Rudy yg rupa rupanya bermobil atas urusan saltmine awal lagi dari kami bangun tido tu mengalami masalah kenderaan (Beliau balik cuti di Kampung Kerayong jadi pagi tu dia ada di Kerayong dan bermobil atas urusan saltmine pada pagi tu Beliau membawa kenderaan atok saya (Ayahnda beliau) jadi Beliau ada la disini (9w2rej) ) Jadinya gerakan membantu Beliau di laksana kan oleh Atok saya dan PR-PET Sepupu saya juga dan SWAL KAK INA yg bermobil ke Lebuhraya Pantai Timur pada pagi tu. Alhamdulillah segalanya selesai dengan dipermudah kan ALLAH.

73s
de 9w2frd

4 comments:

Koi (9M2mzr)..a.k.a Mazru said...

kerol pg jugek ke sabtu ni?

9W2OCC SHAM said...

jambatan lama tu ada kenangan teman dgn OT...masa sekolah dulu selalu temankan OT ke T'ganu...OT selalu belanja makan kat kedai lepas jambatan hala ke Kuantan...

Maza said...

Lawo gek sarung lengan Khairul tu. Nok cari la... kat mana yek?

Firdaus Kerayong said...

mazru, ya khairul pegi sabtu ni, sham, yelah betl tu kenangan takkan dilupakan, maza tanya dia.. tak mahal rasanya