Thursday, August 27, 2009

Kelas CW di Kerayong Bera bersama Rakan Temerloh dah mula wehh!

9m2mzr berkongsi idea sambil baring jek yek? hmmmm..... :)
9w2rby Kak Robi tengah tekun recieving tuh.. bagus2

Rakan rakan yang sedang khusyuk mendengar CW. termasuklah saya yg sedang nyenap gambo tu.. Doa kan Kejayaan kami semua ya? aminn

Hmm Asalammualaikum.. Buat kelas CW pulok dah iyek hmm.. Bagus tu janji kita mencari ilmu yang baik,

Conduct by 9M2MZR En Mazru tu.
Berlokasi di Rumah baru pak Azuan 9w2sza, apa pun terimakasih kepada 9m2mzr bang mazru yang sudi mengongsikan idea idea dlm CW ni.. Sempena bulan yang mulia ni doa-doakanlah kejayaan kami semua iya haa iya dak?

73s
de naindabeliutoofoxterotromiyodelta

5 comments:

Maza said...

Waaahh... bagus laa reramai gini berlatih. Behnye lah, kawan sensorang jek kat sini. Mujur ada si Ho bleh gak bersimplex...

All the best kengkawan? Abang VMS pun amik gek? Sapa yang nerap depan dia (sebloh Didi) te?

bikrayong said...

sama2 kita bedoa untuk kejayaan kita semua.kalo tiap2 ari macam ni memang lulus punya.tq mzr dan rodong2 yang memberi semangat .

Firdaus Kerayong CW said...

ya semoga memperolehi kejayaan amin... kak robi.

sebelah didi nasir.. selamat setadi

marwan said...

cayalah...seme bersemangat nak dapat kan lesen kelas A 9M2..
selamat berjaye kepada seme...
tapi memang bes la blajo smpai meniarap tu he he he

Firdaus Kerayong CW said...

time kasih marwan. semoga doa kita di makbulkan amin...