Monday, November 23, 2009

Tambahan.. Hujan diluar sana (sedikit gambo banjir)

Ketika air mula naik.. Ni di paya pagar.. seperti yang dicerita kan dalam Hujan diluar sana.
Yang jauh tu kereta 9m2mzr dulu 9w2mzr yang sedang bertugas as rescue team, ni jalan utama yang menghubungkan gugusan bera telah ditutup kerana bah yang besar
Pemandangan di Paya pagar,(jalan utama Triang Temerloh) masa ni air dah mula surut, jika diamati di arrow selekoh dah pokok tepi tepi tu kita boleh lihat kesan air yang lebih tinggi dari sebelum ini
Di depan base 9w2adh, kesan selepas banjir.. Dimana kawasan ini tenggelam 3-4kaki atau lebih kata nya

3 comments:

Fadh said...

mcm penoh tgk jer kete hitam tue...tp di mana yaa???

9W2OCC SHAM said...

Rasa teman macam kat ladang teh,,, masa thn 2007,,, teman bantu kat sana,,,

Firdaus Kerayong CW said...

ladang teh tu kat erea daerah mana?

Fadh.. eh he he dah jueyy