Tuesday, June 23, 2009

Pemandangan di Paya Pagar dah lain...



assalammualaikum semua fuhh.

Lepas 16KM mengayuh di persekitaran Kerayong Bera ni.. saya dengan tetiba rasa nak mengayuh ke KG. Paya Pagar.. sebelah Kg.Kerayong jek.
Saya pun mengayuh la kat satu Taman Perumahan baru kat Paya Pagar..

Gambo yang saya snap tu. kat erea ni dulu pokok sawit campur pokok getoh jek sebenonya.. semok gitu jek. mase saya nakal nakal dulu selalu juga bawok moto dalam semok erea ni.. hmm, tapi tu lah rakan rakan zaman dah berubah.. rumah rumah kat sini cantik pulak tu...

73s
de 9w2frd

kelas RAE terakhir meriah sentiasa





assalammualaikum rakan rakan ku semua.. alhamdulillah pejam celik guling kiri guling kanan,

Akhir nya dah tamat pun kelas Peperiksaan Radio Amatur hari ni tadi. so pada 24hb6.09 ni lah pula waktu untuk para para SWAL SWAL ni memerah minda di dewan yang di pantau oleh SKMM nanti. jadi kami doa kan pada SWAL SWAL yang menduduki RAE ni. agar tenang dan LULUS ketika OK?

All the best to u all!

gambar diatas. 9w2rby kak robi kiranya orang yang pertama dan terawal sekali dengan 9w2aza mengembangkan radio amatur di Bera/Kerayong ni memberi sijil penyertaan kelas. RAE

Rakan rakan SWAL mendengar dengan teliti untuk ulangkaji terakhir kelas RAE.

Mamam mamam tak lupa.

Terima kasih kepada 9w2adh yang conduct kelas terakhir. dan semua rakan 9w2,9m2, SWAL yang menjayakan kelas tersebut. you all D BEST!!! semoga kita dirahmati ALLAH S.W.T.

73s
de 9w2frd