Thursday, September 17, 2009

Sedap juga rasa buah pinggang ni rupanya.

Asalammualaikumm hah sudah apacerita plak makan buah pinggang ni? hehe



Gini ceritanya pada satu hari mak saya (9w2rby) ngajak pegi ke kedai untuk membeli bahan2 untuk masak2 buat lauk berbuka, pastu dia kata jom pegi umah Mak teh Ita plak nak amik buah pinggang! perh! ganas bunyi nye. mak koi kata tu kan kegemaran aok uish... ? takpela koi pun biar jela. pastu sampai di rumah Makteh Ita tu. Mak saya ni pegi la masuk kerumah untuk mengambil buah pinggang yang di katakan tu.. Buah pinggang apa plak dah mak saya ni? pastu saya nampak la anak Makteh ita (Najma) memberi kan Sebungkus Plastik merah ke mak saya. besarnya!!? banyak ngat agaknya buah pinggang dalam tu? pastu bila mak saya masuk dalam kereta je. cepat cepat la saya nak nengok buah pinggang tersebut..

Sesekali laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Kuih buah pinggang rupanya ingat kan buah pinggang kerbau ke apa tadi. He he he memang la kuih kegemeran saya pun, sedap rasanya penuh dengan kekacang! Lap dua tiga ari sebelum tu mak saya si 9w2rby ni sibuk juga membuat kuih semprit dan custard. memang sedap amat rasanya.. Tak ubah dari dulu.. Tu lah air tangan seorang ibu!!









The Kidney

73s
de naindabeliutoofoxterotromiyodelta

Dalam Kesibukan nak beraya... Menda yang kita tunggu2 dah keluar jugak dah...


Salam Rakan2 Kepada Semua Ham Station SWAL-SWAL dan Semua rakan..

Boleh lah Menguploadkan Borang Permohonan RAE 2009-2.
Selamat mengisi borang dan nanti pas raya baru kita cerita pasal buat Kelas RAE di KERAYONG BERA DAN TEMERLOH ok? Raya dulu apa apa hal he he he!



INGAT TARIKH TUTUP PERMOHONAN IALAH 16OCT.!

73S
DE HAM KERAYONG